ای-نماد عضو نظام صنفی اتاق بازرگانی

انبار گردانی سورین نت

ارسال و مرجوعی کالا - سورین نت

نحوه تحویل گرفتن سفارش

ما اطمینان خاطر داریم که شما حساسیت خاصی برای نحوه ارسال و شرایط تحویل کالای خود دارید لذا این حساسیت را نیز ما در روش ارسال خود اعمال می‌کنیم. مجموعه سورین بوسیله اتوماسیون بسیار پیشرفته ارسال، تجربه یک خرید اینترنتی فوق العاده را به شما تضمین می‌کند.

نحوه ارسال کالا از فروشگاه اینترنتی سورین در روزهای عادی به روشهای متنوعی صورت می‌پذیرد که هزینه آن به عهده مشتری می‌باشد، (در شرایط ویژه مانند روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان و روش ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد، هماهنگی های لازم در شرایط خاص از طرف انبار توزیع سورین صورت می‌پذیرد)

محدوده شهر تهران:

پیک فوری:

ارسال کالا در محدوده شهر تهران توسط پیک امکان پذیر است، در این نوع ارسال زمان دریافت کالا به صورت روزانه و در بازه زمانی 10 الی 18 و تعرفه آن طبق نرخ رسمی و بعهده مشتری است.

پست: 

ارسال، بسته به انتخاب مشتری از طریق پست پیشتاز صورت می‌پذیرد، در مورد شرکت پست، از زمان تحویل به پست جمهوری اسلامی ایران حداکثر 2 تا 4 روز کاری طول خواهد کشید تا کالا به دست شما برسد. تیم لجستیک ما روزانه قبل از ساعت 13 مرسولات را به پست تحویل خواهند داد. تیم خدمات مشتریان سورین کد رهگیری کالا را از طریق ایمیل و یا پیامک برای شما ارسال خواهند کرد و شما می‌توانید از طریق آدرس  سامانه رهگیری محصولات پستی با وارد کردن کد رهگیری در هر زمان موقعیت مکانی کالای خود را پیگیری کنید.

تحویل حضوری: 

بعد از دریافت پیامک بسته بندی و ارسال یا تماس از واحد لجستیک سورین امکان دریافت کالا به صورت حضوری میسر می شود با توجه بر این مورد که اگر مشتری پیک یا شخص جایگزین برای دریافت کالا به شرکت بفرستند ملزم است که با همکاران ما در واحد فروش وب سایت تماس (58772 - 021) - (داخلی 109 - 113) حاصل نمایید تا کالا بدون معطلی تحویل گیرنده شود.

محدوده خارج از شهر تهران:

پست :

ارسال سفارش هایی که خارج از محدوده تهران می‌‌باشد از طریق پست اکسپرس و پست پیشتاز صورت می‌پذیرد. زمان تحویل سفارش مشتریان از طریق پست بسته به محدوده جغرافیایی و انتخاب نوع پست تقریبا 24 الی 72 ساعت زمان می برد. تیم لجستیک ما روزانه قبل از ساعت 13 مرسولات را به پست تحویل خواهند داد. تیم خدمات مشتریان سورین کد رهگیری کالا را از طریق ایمیل و یا پیامک برای شما ارسال خواهند کرد و در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس سامانه رهگیری محصولات پستی پیگیری کنید.

تیپاکس:

شرکت خصوصی تیپاکس به منظور ارسال برای مراکز استان و شهرهایی می‌‌باشد که دارای دفاتر تیپاکس هستند، می‌باشد. سفارش‌هایی که در محدوده بافت شهری در شهرهای دارای دفتر نمایندگی قرار دارند، در منزل تحویل داده می‌‌شوند و تیپاکس برای رساندن آنها، هزینه اضافی دریافت نمی‌‌کند.

مشتریانی که آدرس‌شان در خارج از بافت شهری شهر مقصد قرار دارد، می‌‌توانند سفارش خود را از دفتر شعبه مقصد تحویل بگیرند یا برای دریافت سفارش با شرایط توافقی اقدام کنند. پس از پردازش سفارش و تحویل آن به تیپاکس، پس از آن زمان ارسال در بیش از 80 شهر که تک مسیره هستند به طور معمول 24 ساعته است. سرویس‌دهی تیپاکس در شهرهایی که دومسیره یا راه دور هستند، معمولاً در 48 الی 72 ساعت انجام می‌شود.

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس تیپاکس هستید، می‌توانید با وارد کردن کد رهگیری مرسوله در سایت سامانه رهگیری محصولات تیپاکس پیگیری نمایید.

 ارسال کالا توسط باربری:

 در این نوع ارسال بسته به موقعیت جغرافیایی در بازه زمانی 24 الی 48 ساعت می باشد.

* مبلغ محاسبه شده هزینه ارسال مرسوله با پیک به باربری می باشد و هزینه ارسال برعهده خریدار می باشد.

در صورتیکه کالای شما حجیم باشد یا شرایط بیمه ای شرکت تعاونی، پوشش دهنده ریسک مرسوله شما نباشد، بسته شما از طریق شرکت های دیگر ارسال خواهد شد. متاسفانه اکثر این تعاونی ها امکان رهگیری مرسوله به صورت منظم و بروز را ندارند. به هرحال، با استفاده از قبض و رسید تحویل کالا از تعاونی مذبور تیم خدمات مشتریان راهکار کنترل وضعیت مرسوله را به اطلاع شما خواهد رساند.

نکته : هرگونه تاخیر در ارسال مرسوله از سوی شرکت ارسال کننده بر عهده آن شرکت بوده، لذا ارتباط سازان شبکه سورین هیچ مسئولیتی در قبال تاخیر های صورت گرفته مذکور ندارد.

نکته : همکاران ما در مجموعه بزرگ سورین پیش از ارسال کالا زمان و روش ارسال مرسوله را با شما هماهنگ کرده، بدیهی است که عدم حضور شما در آدرس ذکر شده، هزینه های عودت کالا به مجموعه ارتباط سازان شبکه سورین و ارسال مجدد کالا به عهده خریداران گرامی می باشد.

رعایت حق خریدار و فراهم آوردن رضایت کامل او از فرآیند خرید، از اهدافی است که شرکت ارتباط سازان شبکه سورین در تحقق آن کوشیده است. در فروشگاه اینترنتی سورین تست و بسته‌بندی کالاها به دقت انجام می‌گیرد و تطابق اجناس با ویژگی‌های اعلام شده در وبسایت بررسی می‌شود. با این حال نمی‌توان بروز خطا را غیرممکن دانست. به همین منظور فروشگاه آنلاین سورین روند بازگرداندن کالاهای مرجوعی را در نظر گرفته است.

کالا مرجوعی را چطور ارسال کنید؟

  • لطفاً قبل از هراقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
  •  از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش سورین نت جداً، خودداری کنید.
  • برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
  •  برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
  • درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس Info@surinnet.com ایمیل کنید.
  • اگر کالا دارای رمز عبور(Password) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود تا کارشناسان سورین نت امکان تست آن را داشته باشند.
  • در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پیش کرایه اقدام کنید.
  • اگر ساکن تهران هستید، برای مرجوع کردن کالای خود می توانید به شیوه زیر اقدام کنید.
  • از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

 بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.
استان تهران - شهر تهران – خیابان سهروردی شمالی نرسیده به خیابان بهشتی کوچه اندیشه سوم پلاک 96 طبقه 2 واحد 3 صندوق پستی: 1569613413

هزینه بازگشت چطور محاسبه خواهد شد؟

اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از ارتباط سازان شبکه سورین برسد، هزینه‌های ارسال به عهده سورین است.

در صورتی که هزینه ی بازگشت به سفارش شما تعلق گرفته باشد هزینه ی بازگشت از مبلغ مرجوعی کسر و باقی مانده ی مبلغ به حسابتان واریز خواهد شد.

برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویر رسید را به آدرس Info@surinnet.com و یا از طریق تلگرام و یا واتساپ به شماره 09201007820 ارسال فرمایید.

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

  •  وارد پروفایل خود شوید و از قسمت مرجوعی کالا، درخواست خود را ثبت کنید.
  • یا پیام خود را در صفحه "تماس با ما" با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.
  • و یا از طریق تلگرام و یا واتساپ به شماره 09201007820 با ما در ارتباط باشید.

بدیهی است در صورت ثبت درخواست مرجوعی به صورت آنلاین، فرایند مرجوعی سریعتر انجام خواهد شد.