ای-نماد عضو نظام صنفی اتاق بازرگانی

انبار گردانی سورین نت

شرایط استفاده از گارانتی

مشتری گرامی با سپاس فراوان از انتخاب و اعتماد شما درخصوص تهیه دستگاه تحت پوشش ضمانت شرکت ارتباط سازان شبکه سورین، امیدواریم شایسته اعتماد شما باشیم و همواره در هر لحظه پشتیبان محصولات شما بوده و آسایش خاطر شما را تامین نمائیم. تقاضا می گردد، همیشه و در هر شرایط و زمانی ضوابط و شرایط خدمات پس از فروش محصولات را قبل از تهیه کالا بطور کامل و با دقت مطالعه فرمائید.

10 روز مهلت تست

امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد. در همین راستا شرکت سورین مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد.

امنیت خاطر مشتریان در خرید اینترنتی حرف اول را می‌زند. احساس امنیت از اینکه کالا های ارائه شده در فروشگاه اینترنتی کاملا با شرایط ذکر شده در توضیحات کالا برابری می‌کند و کاملا اصل بوده و کلیه گارانتی های مورد نیاز را دارا است. از اولین اولویت های ما نیز ایجاد احساس امنیت خرید و ارائه کالاهایی اصل به شما مشتری گرامی است. کلیه کالاهای موجود در فروشگاه ما از اصالت کامل و گارانتی اصلی و معتبر بر خوردار بوده و این مهم را تضمین می‌نماییم که تمامی کالاهای ما از مراکز اصلی تهیه می‌شود.

کلیه کالاها دارای برچسب لوگو بوده و هیچ گونه دخل و تصرفی بر قطعات و اجزای وابسته آنها صورت نگرفته است. کلیه پک کالا بدون کوچکترین آسیب و کم و کیفی از تولید کننده مستقیما خریداری شده و در اختیار مشتری قرار میگیرد.

مشتریان گرامی برای ثبت سفارش های خود می توانند هر یک از دو نوع گارانتی ( 10 روز مهلت تست و 1 ساله ) ارائه شده توسط شرکت سورین استفاده نمایند و تنها تفاوت این دو در مدت زمان ارائه خدمات توسط شرکت می باشد و شرایط و نکات گارانتی در هر دو شیوع کاملا یکسان است.

 

شرایطی که شامل گارانتی نمی شود

  1. هر گونه تعمیر توسط اشخاص غیر مجاز موجب ابطال این ضمانت‌نامه خواهد شد.
  2. ایرادات ناشی از شکستگی، ضربه، تغییر فرم، گرد و خاک، شوک الکتریکی و نفوذ مایعات شامل گارانتی نمی‌باشد.
  3. مخدوش بودن شماره سریال دستگاه موجب ابطال این ضمانت نامه خواهد شد.
  4. خرابی ناشی از شرایط نامناسب محیطی مانند رطوبت، آتش سوزی
  5. ارائه اصل این کارت جهت استفاده از خدمات گارانتی الزامی می‌باشد.
  6. مسئولیت و هزینه حمل دستگاه تا مرکز خدمات به عهده خریدار می‌باشد.
  7. کلیه خدمات نرم افزاری شامل گارانتی نمی‌باشد.
  8. مخدوش بودن هولوگرام های دستگاه آن‌را از شرایط گارانتی خارج می‌کند.
  9. ضمانت فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل سایر دستگاه های متصل به آن و قطعات جانبی و لوازم مصرفی از قبیل شارژر، آداپتور و غیره نمی شود.

 

نکات مهم در زمان استفاده از گارانتی

  1. تاریخ شروع و پایان گارانتی ثبت شده بر روی کارت گارانتی و یا فاکتور فروش، ملاک ارائه خدمات پس از فروش می باشد. لذا ارائه فاکتور خرید و کارت گارانتی به همراه جعبه به صورت کاملا سالم از لحاظ فیزیکی بدون هر گونه پارگی(جعبه)، شکستگی، خراش و نوشته ای روی جعبهبه همراه تاریخ مندرج برروی آن الزامی می باشد.
  2. در صورتیکه به دلیل شرایط فورس ماژور و یا غیر مترقبه شرکت تعطیل گردد، کالاهای که در بازه زمانی مذکور گارانتی آنها اتمام یافته باشد به میزان مدت زمان تعطیلی به مدت زمان گارانتی اضافه خواهد گردید.
  3. حمل و ارسال کالا به مراکز گارانتی در دفتر تهران و تمام نمایندگان خدمات پس از فروش در سراسر کشور برعهده مشتری می باشد.
  4. پذیرش کالا به منزله تایید گارانتی نبوده و وضعیت قطعی گارانتی کالا پس از بررسی تیم فنی و براساس شرایط ثبت شده در کارت ضمانت و سایت آونگ مشخص خواهد گردید.
  5. لازم به ذکر است که جایگزینی کالای معیوب، منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ فروشگاه اینترنتی سورین بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در برگه مشخصات کالا) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، فروشگاه اینترنتی سورین تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.
  6.  اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و فروشگاه اینترنتی سورین در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا (درج شده در برگه مشخصات کالا) به مشتری را می‌پذیرد.
  7. پس از دریافت و پذیرش کالا توسط فروشگاه اینترنتی سورین، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان فروشگاه اینترنتی سورین، به طور میانگین ۴۸ ساعت کاری زمان خواهد برد.
  8. از هنگامی که وضعیت کالا در فروشگاه اینترنتی سورین، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  9.  لطفا تا زمان رسیدن کالا به فروشگاه اینترنتی سورین، کدرهگیری مرسوله خود را نزد خود نگه دارید.

 

تعمیر دستگاه

  • به هیچ وجه از تعمیر دستگاه توسط شخص دیگری کمک نگیرید.
  • هر چند که فرد مورد نظر شما متخصص و توانمند باشد.
  • تعمیر و باز شدن دستگاه توسط افراد غیره موجب ابطال گارانتی می‌شود.
  • هم‌چنین یک فرد که دانش و تخصص کافی ندارد می‌تواند به جای تعمیر کردن آسیب بیشتری به دستگاه بزند.
    این موضوع می‌تواند بیش از خرابی دستگاه مشکل‌ساز شود.مکن است دستگاه ایراد جزئی داشته باشد و متخصصین بتوانند آن را در مدت کوتاهی حل کنند.
    هنگامی که فردی بدون تخصص دستگاه را تعمیر می‌کند حتی اگر در خوشبینانه ترین حالت بتواند دستگاه را تعمیر کند، ممکن است به صورت ناشیانه و غیر عمد به سایر قسمت‌های دستگاه صدمه بزند که در چند روز اول متوجه به وجود آمدن مشکلات نشوید اما در آینده مشکلات جدی‌تر برای دستگاه به وجود می‌آید.این مسئله می‌تواند زمان زیادی را از متخصصین برای حل مشکل بگیرید و در برخی مواقع دستگاه را به طور کامل از کار می‌اندازد و مصرف کننده نمی‌تواند از آن محصول استفاده کنید.
  • توجه داشته باشید که تعمیر دستگاه توسط اشخاص غیر مرتبط باعث ابطال گارانتی محصولات می‌شود هر چند که دستگاه به درستی تعمیر شده باشد.

 

هنگامی که دستگاه شامل گارانتی نمی‌شود چه باید کرد؟

توصیه مجموعه سورین به شما این است که در درصورت بروز هر مشکل یا ایراد با وجود این‌که محصول شامل گارانتی نمی باشد یا مدت اعتبار آن به پایان رسیده است، باز هم مشکل را با بخش پشتیبانی ما در میان بگذارید. مجموعه سورین می‌تواند بیش از هر کسی راهکار مناسب را ارائه دهد و در کمترین زمان ممکن، مشکل شما را برطرف نماید.

جهت سهولت در پیگیری گارانتی دستگاه خود می توانید از طریق  شماره 58772 - 021 داخلی 104 اقدام نمائید.