ای-نماد عضو نظام صنفی اتاق بازرگانی

انبار گردانی سورین نت

نصب و راه اندازی شبکه فیبر نوری

نصب و راه اندازی شبکه فیبر نوری و اجرای آن امری کاملا فنی و تخصصی است که کارشاسان فیبر نوری مجرب از پس آن بر می‌آیند! بی شک اطمنیان از اجرای دقیق زیر ساخت شبکه در بخش Passive و Active لازمه ارتباطاتی امن و پایدار در آینده است. اگر فرایند طراحی و اجرای شبکه به صورت یکپارچه توسط تیم متخصص و مجرب اجرا گردد در آینده می توان SLA مناسبی را دریافت کرد و نگهداری نظامندی را برای آن در نظر گرفت.

شبکه سورین در زنجیره تامین کنندگان خود از شرکت های مطرح و صاحب تکنولوژی بهره می برد که هر کدام به نوعی سهم قابل توجهی از بازار ایران را دارا می باشند  این موجب می شود تا سازگاری و تناسب اجزای شبکه حفظ شده و در آینده بتوان خدمات مناسبی را به مشتریان عرضه نمود.

همچنین بهره‌مندی از نیروی کارآمد و متخصص در اجرای زیرساخت فیبر نوری اثربخشی مستقیمی در مراحل اجرای پروزه به ارمغان می‌آورد.

شبکه سورین تجربه اجرای زیرساخت شبکه فیبر نوری را در اماکن مسکونی و تجاری دارا بوده و بدین سبب ارتباطاتی مختلفی اعم از تبادل دیتا، صوت و تصویر را با کیفیت قابل قبول به مشتریان خود عرضه نموده است. لازم به ذکر است با گسترش فیبر نوری طی سال های پیش رو این شرکت تعاملات گسترده ای را با شرکت های سرویس دهنده خدمات ارتباطی آغاز کرده که این اتفاق رخ نمی‌داد مگر به دلایل رضایتمندی های مشتری و همسو بودن منافعی متقابل در راستای خلق ارزش.

مرتب سازی بر اساس